UK Foreign Office complained about account set up by RT as part of project marking centenary of Russian revolution

It’s a few notches below the North Korean missile crisis, but it appears that the simmering propaganda cold war between the UK and Russia has turned hot again.

A complaint by the British government has resulted in the suspension of a Twitter account that was set up by RT, the Kremlin-backed news channel formerly known as Russia Today, as part of an extensive online project to mark the Russian revolution’s centenary.

Continue reading…

Facebook Comments

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.